Voorbij Boulogne sur Mer - Reisverslag uit Le Portel, Frankrijk van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu Voorbij Boulogne sur Mer - Reisverslag uit Le Portel, Frankrijk van Harry Vaarwerk - WaarBenJij.nu

Voorbij Boulogne sur Mer

Door: tukkerharry

Blijf op de hoogte en volg Harry

28 Mei 2015 | Frankrijk, Le Portel

Even een kort berichtje, want ik wil zo onder zeil. Ik zit hier in een dorpje onder Boulone sur Mer. De naam schiet mij niet te binnen op dit moment, vermoeidheid of de karaf heerlijke wijn? Last heb ik van de voortdurende tegenwind. Vandaag met stevige klimmetjes in het in glooiende landschap, met stormkracht tegen over de hoogte terwijl ik al de grootste moeite heb om op mijn fiets te blijven tijdens de klim zelf. Mijn conditie is trouwens prima, maar ik trap bij regelmaat door mijn versnelling als ik even flink aan moet zetten. Het kleine blad geeft geen probleem. Maar morgen probeer ik toch maar even een fietsenmaker te vinden..
P.S. Ik krijg de nota: ik zit in Le Portel.

Gisteren lukte het niet om verbinding te krijgen. Toen zai ik in Esquelbecque, vanwaar ik vanmorgen vertrokken ben en nu 95 km later dit bericht type in een restaurant met uitzicht op zee. Mooi? Echter nu niet! Teveel wind en bijna geen mens te bekennnen. Nog even genieten van de zon, die nu in de zee zakt. En dan pitten. Welterusten!

  • 28 Mei 2015 - 22:23

    Hennie Scholten:

    hallo Harry , dar is wel even afzien met die tegenwind, we hebben je vandaag gemist op de tracks, veel plezier Harry , we horen van je , groetjes hennie - rikie

  • 31 Mei 2015 - 09:17

    Harry Ten Vaarwerk:

    Ja, Hennie, ik weet het. Maar jullie moeten het maar een tijdje zonder mij doen. Groeten aan allen,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 13264

Voorgaande reizen:

25 Mei 2015 - 03 Juli 2015

As ne Viking um 't knaal

Landen bezocht: