As ne Viking um 't knaal - Reisverslagen van Harry ten Vaarwerk - WaarBenJij.nu As ne Viking um 't knaal - Reisverslagen van Harry ten Vaarwerk - WaarBenJij.nu

As ne Viking um 't knaal

Ja, ik kan het niet laten en gelukkig mag en kan ik dit: na mijn pensioen nu al voor de vijfde keer een grote fietstocht maken. Nu over de LF1 door Belgie naar Boulogne sur Mer, langs de Franse kust via de invasiestranden naar Cherbourg. Dan neem ik de fietsroute Tour de Manche (deel 1) door Normandie naar Mont St. Michel en steek in St. Malo over naar Guernsey. Dan vaar ik naar UK en fiets via de zuidkust door Dartmoor en Cornwall om in Plymouth de boot te pakken naar Bretagne. Via de Velodyssee rijd ik tot Nantes en koers dan langs de Loire door naar Tours, of nog wat verder..

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2015

Klaar voor de terugreis

28 Juni 2015

Vandaag fietsen naar einddoel Tours

28 Juni 2015

Langs de Loire naar Angers

25 Juni 2015

Passagieren in Nantes

25 Juni 2015

Op mijn gemak naar Nantes
Harry

Actief sinds 24 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13289

Voorgaande reizen:

25 Mei 2015 - 03 Juli 2015

As ne Viking um 't knaal

Landen bezocht: